Snel een antwoord op uw vraag?
Bekijk onderstaande veelgestelde vragen. Grote kans dat u uw antwoord hier vindt. Zo bent u het snelst geholpen.
Waar gaat uw vraag over?
Algemeen
Welke versie van de BZA is de meest recente?
- Android: 5.0.17
- IOS: 5.0.17
- Web: 5.0.17
Welke versie van het besturingssysteem wordt ondersteund?
- Android: 6.0 of hoger
- IOS: 11 of hoger
- Web: Chrome versie 78 of hoger
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kan ik deze vernieuwen?
Via https://vergeten.boomerweb.nl kun je het wachtwoord eenvoudig aanpassen. Voer op de site je gebruikersnaam in en ontvang direct een mail met instructies.
Voor Beeld Zorg App-gebruikers: Stuur een mail of neem telefonisch contact op met onze support. 088-1302121 of support@boomerweb.nl
Ik wil een account toevoegen en/of laten aanpassen. Hoe kan ik dit aanvragen?
Het accountbeheer wordt door je eigen organisatie uitgevoerd of is uitbesteed aan Boomerweb. In dit laatste geval kunnen accountverzoeken ingediend worden via support@boomerweb.nl. Als je eigen organisatie verantwoordelijk is voor het accountbeheer dien je contact op te nemen met jullie eigen servicedesk.
BeeldZorg App
Ik zie niemand in mijn contactenlijst staan, hoe kan dat?
Het kan zijn dat er nog geen cliënten/zorgmedewerkers zijn aangemaakt. Het kan ook zijn dat je niet bevoegd bent om zelf een gesprek op te starten en dat je alleen maar gebeld mag worden. Neem hiervoor contact op met je eigen zorgorganisatie.
Hoe kan ik de Beeld Zorg App installeren op mijn toestel?
Ga naar de App Store (voor Apple devices) of Play Store (voor Android devices) en typ ‘Beeld Zorg App Boomerweb’ in het zoekveld. Klik vervolgens op ‘Download’. Is installatie niet mogelijk? Dan wordt jouw device mogelijk centraal beheerd door jullie eigen IT-afdeling. Neem in dat geval contact op met de interne servicedesk.
Voor de webversie op je pc of laptop ga je naar http://www.bza.boomerweb.nl.
Hoe kan ik een nieuw contactpersoon toevoegen aan de beeldbelcontactenlijst?
In de Beeld Zorg App kun je zelf een nieuw contactpersoon toevoegen door op de “Plus- Personen knop” onder in het scherm te klikken. Wanneer je de gegevens hebt ingevuld, klik je op volgende, vink je de contacten aan met wie je de client/medewerker wil koppelen en klik je op toevoegen. Je ziet nu een scherm met een QR-code verschijnen. Download de app op het toestel van de cliënt en open de app, rechts bovenin zie je ook een QR-code staan, druk hier op en scan de QR-code van je eigen toestel. De cliënt wordt direct automatisch ingelogd en kan gaan bellen.
Wanneer je niet bij de cliënt aanwezig bent, kun je de inloggegevens noteren voor de cliënt en hoef je de QR-code niet te gebruiken.
Je kunt ook contactpersonen laten aanmaken in Curo (managementportaal). Overleg met je eigen organisatie welke methode er wordt gehanteerd.
Voor een uitgebreide instructie, zie onze Beeld Zorg App handleiding. Deze is te vinden in Curo of op te vragen via onze support: support@boomerweb.nl
Hoe start ik een beeldbelgesprek?
Vanuit de contactenlijst zoek je de desbetreffende persoon op die je wilt bellen. Vervolgens druk je op het blauwe camera-icoontje rechts van de naam. Je komt dan direct in het belscherm en de persoon wordt gebeld.
Staat er niemand in je contactenlijst? Neem dan contact op met je eigen organisatie.
Voor een uitgebreide instructie, zie onze Beeld Zorg App handleiding. Deze is te vinden in Curo of op te vragen via onze support: support@boomerweb.nl
Hoe werkt de QR-code?
De QR-code gebruik je wanneer je bij de cliënt bent en ter plekke een account wil aanmaken.
Via de “Plus-personen knop” onder in het scherm kun je eenvoudig een account aanmaken voor cliënten of zorgmedewerkers. Wanneer je de gegevens hebt ingevuld, klik je op volgende, vink je de contacten aan met wie je de cliënt/medewerker wil koppelen en klik je op toevoegen. Je ziet nu een scherm met een QR-code verschijnen. Download de app op het toestel bij de cliënt en open de app. Rechts bovenin zie je ook een QR-code staan, druk hier op en scan de QR-code van je eigen toestel. De cliënt logt nu automatisch meteen in en kan gaan bellen.
Voor een uitgebreide instructie, zie onze Beeld Zorg App handleiding. Deze is te vinden in Curo of op te vragen via onze support: support@boomerweb.nl
Hoe voeg ik meerdere personen toe aan een gesprek?
Wanneer je aan het bellen bent, kun je meerdere personen toevoegen aan het gesprek. Je klikt op het blauwe icoontje met de 3 stipjes en vervolgens op de “plus personen knop”. Er verschijnt nu een contactenlijst, hierin vink je de persoon(en) aan die je wilt bellen. Je kunt maximaal 3 personen toevoegen aan een gesprek.
Voor een uitgebreide instructie, zie onze Beeld Zorg App handleiding. Deze is te vinden in Curo of op te vragen via onze support: support@boomerweb.nl
Aan welke eisen moet mijn toestel voldoen om goed te kunnen beeldbellen?
Het toestel moet naast een camera, microfoon en speakers ook beschikken over goede internetverbinding. Ook is het van belang dat het toestel up to date is qua software. Voor iOS betekent dit minimaal iOS versie 11 en voor Android betekent dit minimaal versie 6.
De uitgebreide versie van de technische specificaties kun je ook vinden in de bibliotheek van Curo.
Hoe neem ik een beeldbelgesprek aan?
Een beeldbelgesprek komt op dezelfde manier binnen als een “gewoon” telefoongesprek.
Gesprek aannemen in iOS:
Wanneer je toestel in slaapstand is en je wordt gebeld, dan swipe je eerst het pijltje naar rechts. Je komt dan in een volgend scherm waarin je op het “Beeld Zorg App” icoontje drukt. Wanneer je toestel is vergrendeld met een pincode, toets je deze in en kom je in het gesprek.
Wanneer je het toestel ontgrendeld hebt en je wordt gebeld dan druk je op de blauwe knop rechts onderin en kom je direct in het belscherm.
Gesprek aannemen in Android:
Wanneer je toestel in slaapstand is en je wordt gebeld dan druk je op het groene bel-icoontje. Wanneer je toestel is vergrendeld met een pincode, toets je deze in en kom je in het gesprek.
Wanneer je het toestel ontgrendeld hebt en je wordt gebeld dan druk je op de blauwe knop rechts onderin en kom je direct in het belscherm.
Voor een uitgebreide instructie, zie onze Beeld Zorg App handleiding. Deze is te vinden in Curo of op te vragen via onze support: support@boomerweb.nl
Hoe kan ik zien of mijn netwerkverbinding sterk genoeg is?
Om te meten of je netwerkverbinding sterk genoeg is om goed te kunnen beeldbellen zijn er verschillende tools om dit te meten. Je kunt bijvoorbeeld in de zoekbalk van Safari of Chrome zoeken op speedtest.net. Hier wordt meteen gemeten wat je up- en download snelheden zijn.
De netwerkverbinding moet minimaal 1 Mb/s download en 1 Mb/s upload zijn voor een goed beeldbelgesprek met 1 persoon.
Mocht jouw verbinding niet sterk genoeg zijn voor een kwalitatief goed gesprek. Zoek een ander plekje op in huis of neem contact op met je internetprovider voor een betere verbinding.
Moet ik volledig uitloggen in de Beeld Zorg App? Hoe werkt dit?
Je hoeft niet uit te loggen in de Beeld Zorg App. Je kunt de app gewoon verlaten, zodat je te allen tijde gebeld kan worden.Mocht je volledig willen uitloggen, zodat je niet gebeld kan worden. Dan ga je naar de instellingen in de Beeld Zorg App en druk je onderaan op “afmelden”.
Voor een uitgebreide instructie, zie handleiding. Deze is te vinden in Curo of op te vragen via onze support: support@boomerweb.nl
Hoe kom ik bij de instellingen van de Beeld Zorg App?
Als je de Beeld Zorg App geopend hebt en je zit in de contactenlijst, dan zie je rechts bovenin 3 stipjes staan. Druk hierop en je komt in het instellingenmenu. Hier kun je een profielfoto instellen, de camerakwaliteit aanpassen, contactgegevens Boomerweb terugvinden, het versie nummer inzien en je volledig afmelden in de app.
Hoe voeg ik een profielfoto toe aan mijn account?
Vanuit het instellingenmenu kun je een foto toevoegen van jezelf in de Beeld Zorg App zodat deze zichtbaar is in de lijst van jouw contacten. Je klikt in het menu bovenaan op het pijltje bij je naam. Vervolgens kun je een foto maken of een foto kiezen uit je eigen album.
Hoe zet ik mijn eigen microfoon en camera aan/uit tijdens het beeldbellen?
Tijdens het bellen druk je op de blauwe knop, er komen dan 3 andere blauwe knoppen naar voren. Druk op het microfoontje om je eigen microfoon uit te schakelen en op het cameraatje om je eigen beeld uit te zetten. Wanneer je de camera of microfoon weer aan wil doen, druk je nogmaals op de desbetreffende knop.
Waar kan ik alle belgeschiedenis gegevens terugvinden?
In de Beeld Zorg App kun je je eigen belgeschiedenis terugvinden, maar ook in Curo, het management portaal. In de Beeld Zorg App klik je onderaan het scherm op “geschiedenis”, hierin staan alle inkomende, gemiste en mislukte gesprekken.
In Curo worden alle gegevens van gesprekken verzameld, zodat er ook makkelijk kan worden gedeclareerd vanuit het systeem.
Mijn tablet/mobiel is stuk, en nu?
Wanneer je tablet of mobiel defect is, kun je contact opnemen met de servicedesk van je eigen organisatie.
Wat moet ik doen als mijn beeldbelgesprek vastloopt?
Mocht je beeldbelgesprek vastlopen dan kun je het volgende doen. Swipe de app weg, open de app opnieuw en probeer opnieuw te bellen. Controleer ook of de netwerkverbinding voldoende is.
Mijn cliënt is het wachtwoord kwijt, en nu?
Wanneer jouw cliënt het wachtwoord kwijt is dan kan er gebeld worden met onze support tijdens kantooruren op 088-1302121. Zij zullen dan direct een nieuw wachtwoord aanmaken.
Met hoeveel personen kan ik tegelijk beeldbellen?
Boomerweb garandeert een goede werking tot en met vier deelnemers aan een gesprek. Meer personen toevoegen is mogelijk maar de kwaliteit van het gesprek is dan sterk afhankelijk van het netwerk en het device van alle deelnemers.
Boomerweb contact
support@boomerweb.nl
088- 130 21 21
Storing?
Kijk op storing.boomerweb.nl