Snel een antwoord op uw vraag?
Bekijk onderstaande veelgestelde vragen. Grote kans dat u uw antwoord hier vindt. Zo bent u het snelst geholpen.
Waar gaat uw vraag over?
Algemeen
Welke versie van de WZA is de meest recente?
- Android: 3.13.1
- IOS: 3.13.0
- Web: 3.13.1
Welke versie van het besturingssysteem wordt ondersteund?
- Android: 4.1 of hoger
- IOS: 11 of hoger
- Web: Chrome versie 47 of hoger
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kan ik deze vernieuwen?
Via https://vergeten.boomerweb.nl kunt u uw wachtwoord eenvoudig aanpassen. Voer op de site uw gebruikersnaam in en ontvang direct een mail met instructies.
Ik wil een account toevoegen en/of laten aanpassen. Hoe kan ik dit aanvragen?
Het accountbeheer wordt door uw eigen organisatie uitgevoerd of is uitbesteed aan Boomerweb. In dit laatste geval kunnen accountverzoeken ingediend worden via support@boomerweb.nl. Als uw eigen organisatie verantwoordelijk is voor het accountbeheer dient u contact op te nemen met uw eigen servicedesk.
Wond Zorg App
Hoe kan ik de WZA installeren op mijn toestel?
Ga naar de App Store (voor Apple devices) of Play Store (voor Android devices) en type ‘Wond Zorg App’ in het zoekveld. Klik vervolgens op ‘Download’. Is installatie niet mogelijk? Dan wordt uw device mogelijk centraal beheerd door uw eigen IT-afdeling. Neem in dat geval contact op met uw interne servicedesk.
Wij werken samen met een huisarts en hij/zij wil ook graag inzage in de WZA. Hoe werkt dit?
Meld de huisarts aan via support@boomerweb.nl.
Onze supportdesk zorgt ervoor dat de huisarts toegang krijgt tot zijn of haar eigen beveiligde omgeving en ze voorzien hem of haar van de bijbehorende instructies.
Ik zie geen clienten in mijn clientenlijst, hoe kan dit?
Via het dropdownpijltje heb je de keus om ‘Alle’, ‘In zorg’ en ‘Uit zorg’ clienten te selecteren. Wanneer je op ‘Alle’ klikt krijg je alle clienten te zien waar jij vanuit jouw rol recht op hebt. Zie je nog steeds geen clienten in jouw lijst verschijnen? Neem contact op met jouw aanspreekpunt binnen de organisatie, om na te gaan of jij wel de juiste clienten toegewezen hebt gekregen
Ik wil een nieuwe foto toevoegen van een wond, hoe doe ik dat?
Klik op de client, klik op wonden en selecteer de wond waar het over gaat en klik op wondscans. Via het blauwe plusje rechts onderin kun je een nieuwe wondscan/foto toevoegen.
Het lukt mij niet om een wondplan toe te voegen, hoe kan dit?
De functionaliteiten in de WZA zijn afhankelijk van de rechten die voor jou zijn ingesteld. Neem contact op met jouw aanspreekpunt binnen de organisatie om na te gaan of jij de juiste rechten in de WZA hebt.
De PDF functie werkt niet
Om een PDF te kunnen openen is een specifiek programma nodig. Het kan zo zijn dat jouw zorgorganisatie dit programma heeft geblokkeerd. Neem contact op met jou aanspreekpunt binnen de organisatie.
Boomerweb contact
support@boomerweb.nl
088- 130 21 21
Storing?
Kijk op storing.boomerweb.nl